Veelgestelde vragen

SPLYR

Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice


Probeer eerst je vraag te zoeken op deze pagina. Hier staan de meest voorkomende vragen die gesteld zijn. Indien je vraag hier niet tussen staat, ben je vrij om ons te contacteren via het contactformulier onderaan de pagina. Wij zijn ook bereikbaar op WhatsApp en via de mail (Info@SPLY.nl).




Wat zijn de maandelijkse kosten voor het aanmaken van een Account?


De maandelijkse abonnementskosten verschillen per aangeboden dienst. Indien jij meerdere diensten wil aanbieden op het SPLY-Platform zal het bedrag dat jij maandelijks verschuldigd bent toenemen (echter zal het basisbedrag gelijk blijven). Voor de actuele prijzen per dienst verwijzen wij u naar de diensten en prijzen pagina.




Hoeveel procent Commissie moet ik per dienst betalen?


Per uitgevoerde dienst zal 15% Commissie in rekening worden gebracht. Deze zal bij de uitbetaling van de omzet per periode ingehouden worden door SPLY.




Wat zijn de voorwaarden met betrekking tot het annuleren van een dienst?


Voor de voorwaarden met betrekking tot het annuleren van een dienst verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden voor de SPLYR. Hier staat uitgebreid beschreven wat de voorwaarden zijn voor het annuleren van een dienst. Indien de dienst binnen de laatste 12 uur wordt geannuleerd door de SPLYR kan er een bedrag in rekening worden gehouden.




Hoe kan ik SPLYR worden?


Kijk eerst naar de dienstenpagina om te kijken of je voldoet aan de eisen van een SPLYR. Je kan SPLYR worden door te registreren via de applicatie of een voorbereiding inschrijving in te vullen via de website. Na het verstrekken van de benodigde gegevens kan jij na goedkeuring van SPLY aan de slag gaan en diensten aannemen op het SPLY-Platform.




Wat is de looptijd van een overeenkomst tussen SPLYR en SPLY?


Een overeenkomst tussen SPLYR en SPLY is na drie maanden maandelijks opzegbaar. Voor de voorwaarden met betrekking tot het opzeggen van de overeenkomst verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden van de SPLYR.




In welke regio’s is SPLY actief?


Tot op heden is SPLY alleen actief in de omgeving Amsterdam. Voor het jaar 2021 zullen willen uitbreiden naar de omgevingen Den Haag en Rotterdam. Ben jij geïnteresseerd om diensten daar aan te bieden? Vul dan een voorbereiding inschrijving SPLYR in op de website.




Hoe pas ik mijn beschikbaarheid aan?


Een SPLYR kan in de applicatie aangeven wanneer hij beschikbaar of (tijdelijk) niet beschikbaar is voor het aannemen van diensten. De SPLYR kan dit aangeven door zichzelf online of offline aan te geven op het SPLY-Platform.




Hoe kan ik diensten toevoegen/verwijderen van mijn Account?


Als u als SPLYR diensten wilt toevoegen of verwijderen verwijzen wij jou naar de applicatie. Hierin kan jij diensten toevoegen of verwijderen. Let op, voor het toevoegen van diensten dient SPLY eerst goedkeuring te geven. Kosten voor de nieuwe of verwijderde diensten zijn opgenomen in de algemene voorwaarden voor SPLYR.




Hoe vindt de Facturering plaats?


Facturering vindt maandelijks vooraf plaats. Als SPLYR zal jij twee facturen binnen krijgen. Eén factuur bestaat uit de abonnementskosten voor het aanbieden van de diensten. De tweede factuur is in de meeste gevallen een creditfactuur met de totale betaling van het omzet met inhouding van de commissies en eventueel andere kosten.




Waarom moet ik een review schrijven


Als SPLYR zullen wij jou vragen om een review te schrijven nadat een dienst is afgerond. Met het schrijven van een review zal jij toekomstige SPLYR’s helpen met het accepteren van een dienst aangeboden door een Afnemer.




Waarom is mijn review verwijderd?


Een review moet voldoen aan de gestelde eisen zoals overeengekomen in de Algemene Voorwaarden. Indien een review niet voldoet aan de hiervoor genoemde eisen, kan SPLY de review verwijderen en mogelijke vervolgstappen ondernemen zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden.




Waarom moet ingeschreven zijn bij de KvK om diensten aan te bieden bij SPLY?


SPLY wil de kwaliteit van de diensten aangeboden op het SPLY-platform waarborgen door de KvK inschrijving verplicht te maken voor SPLYR.




Kan ik een Dienst weigeren?


Als SPLYR bepaal jij wanneer je werkt tegen welk tarief. Weigeren van diensten is mogelijk en is kosteloos. Indien er een patroon zichtbaar waarbij jij systematisch diensten weigert kan SPLY contact met jou opnemen om te onderzoeken wat de reden daarvoor is.




Waarom moet ik een SPLYR worden?


SPLY biedt de SPLYR een platform aan waar de afnemer en SPLYR samenkomen. Als SPLYR wordt je ontzorgt in het op zoek gaan naar diensten en kan jij door alleen online te gaan in de applicatie, diensten aanbieden en aannemen op het Platform. Als SPLYR kun jij je meer focussen op de dienstverlening en minder op de marketing.




Kan ik een maandelijkse rapportage van mijn uitgevoerde diensten krijgen?


In de applicatie kan je een maandelijkse rapportage zien van de uitgevoerde diensten en de behaalde omzet. In de factuur zal je ook een specificatie ontvangen worden van de uitgevoerde diensten en de daarbij behorende omzet dat is behaald.




Zijn er registratiekosten verbonden aan het aanmaken van een Account?


Voor het aanmaken van een Account hoef jij als SPLYR geen registratiekosten te betalen. Het aanmaken van een Account is vooralsnog geheel kosteloos, dit kan in de toekomst echter veranderen. Aan herinschrijvingen kunnen echter wel registratiekosten in rekening worden gebracht.




Ben ik na het worden van een SPLYR een werknemer van SPLY?


Na het succesvol aanmaken van een Account kan je als SPLYR, diensten aannemen op het SPLY-Platform. SPLY zal hier alleen als tussenpersoon dienen tussen de Afnemer en SPLYR. De SPLYR is als freelancer aan de slag voor SPLY en is niet als werknemer verbonden aan SPLY.




Wat gebeurt er met mijn privégegevens?


Op het moment dat u een account aanmaakt zullen wij jou vragen om enkele Persoonsgegevens. Voor de gegevensbewaring en uitwisseling van privé gegevens verwijzen wij jou graag naar de Privacyverklaring van SPLY. Indien je niet meer wenst gebruik te maken van de services aangeboden door SPLY, zullen wij jouw gegevens verwijderen uit ons systeem.




Ik wil opzeggen. Wat moet ik doen?


Voor het aangaan van een overeenkomst met SPLY moet er rekening worden gehouden met de minimale termijn van 3 maanden. Daarna is de overeenkomst voor onbepaalde duur. Indien u de overeenkomst met SPLY wenst op te zeggen dien jij rekening te houden met een opzegtermijn van één maand. Voor een verdere toelichting verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden van SPLYR.




Waarom betaal ik abonnementskosten?


Indien je als SPLYR gebruik wenst te maken van het SPLY Platform zullen wij een maandelijks bedrag in rekening brengen op basis van de diensten die jij wilt aanbieden. De abonnementskosten brengen wij voornamelijk in rekening om jou te ontzorgen van dure ads op bijvoorbeeld Google of Facebook en om het platform draaiende te houden. Wij proberen de maandelijkse kosten te limiteren naar het minimale.




Mag ik buiten SPLY afspraken maken met de Afnemer?


Het is als SPLYR niet toegestaan om buiten het SPLY-Platform afspraken te maken met de Afnemer. Indien er een vervolgafspraak moet worden gemaakt omdat een dienst niet is afgerond, dient dit via het SPLY Platform worden aangevraagd. Indien dit toch wordt gedaan, brengen wij een boete in rekening conform de Algemene Voorwaarde SPLYR. Tevens, kunnen wij ervoor kiezen om jou (tijdelijk) op non-actief te plaatsen.





SPLY

Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?


Probeer eerst je vraag te zoeken op deze pagina. Hier staan de meest voorkomende vragen gesteld zijn. Indien je vraag hier niet tussen staat, ben je vrij om ons te contacteren via het contactformulier onderaan de pagina. Wij zijn ook bereikbaar op WhatsApp en u via de mail (Info@SPLY.nl).




Wat zijn de voorwaarden met betrekking tot het annuleren van een dienst?


Diensten kunnen buiten de laatste 12 uur altijd vrijblijvend annuleren. Indien jij wenst de dienst binnen de laatste 12 uur te annuleren gelden hier andere voorwaarde en eventueel kosten aan (maximaal €25). Voor de voorwaarden met betrekking tot het annuleren van een dienst verwijzen wij u naar het annuleringsbeleid in de Algemene Voorwaarden voor de Afnemers.




Hoe kan ik een dienst opvragen?


Voor het aanvragen van een dienst dien je een account aan te maken in de SPLYR mobiele applicatie. Na het succesvol aanmaken van een account kunt u diensten aanvragen op het SPLY-Platform. Klik op deze link voor de downloadlinks.




In welke regio’s zijn jullie actief?


Op dit moment zijn wij alleen actief in de omgeving Amsterdam. Wij plannen om in het jaar 2021 uit te breiden met de regio’s Den Haag en Rotterdam. Ben jij geïnteresseerd? Volg ons dan op de verschillende social media pagina’s en je zult op de hoogte houden.




Wat zijn de kosten met betrekking tot het aanvragen van een dienst.


Voor het aanvragen en laten uitvoeren van een dienst hoeft je geen extra servicekosten te betalen. Je betaalt alleen het (uur)tarief die jij via het SPLY-platform hebt afgesproken met de SPLYR.




Zijn de SPLYR’s bevoegd om diensten uit te voeren?


De SPLYR’s moeten voor het aanmaken van een account aan een aantal vooraf gestelde eisen. Wij zullen in beperkte mate controleren of de SPLYR ervaring heeft in het uitvoeren van bepaalde diensten.




Hoe betaal ik de SPLYR


Voordat een Dienst plaatsvindt kan je aangeven welke betaalmethoden jij wenst te gebruiken. Betalen kan door middel van creditcard, Paypal of automatische incasso. Vergeet niet van te voren een machtiging af te geven als je gebruik maakt van de automatische incasso!




De SPLYR vraagt mij om meer geld dan is afgesproken, wat moet ik doen?


Het kan gebeuren dat vanwege onvoorziende omstandigheden er extra kosten gemaakt dienen te worden door de SPLYR die doorbelastworden naar jou. Denk bijvoorbeeld aan materiaal die initieel niet werd berekend in de prijs voor het vervangen van een leiding. Deze kosten kunnen enkel via de applicatie in rekening worden gebracht nadat deze kosten goedgekeurd zijn door jou. Het is niet toegestaan voor de SPLYR om geld te vragen aan jou voor dienst buiten de applicatie. Gebeurt dit toch wel? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!




Wat moet ik doen als ik niet blij ben met de geleverde dienst?


Wij adviseren om de kwaliteit van de werkzaamheden ter plaatsen met de SPLYR op te lossen. Indien dit niet meer mogelijk is kunt u via ons de contactgegevens vragen van de SPLYR. SPLY is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het geleverde werk en dient enkel als faciliteerder. Vergeet natuurlijk niet een beoordeling voor de SPLYR achter te laten. Als wij merken dat een SPLYR meerdere malen een lage beoordeling heeft gekregen zullen wij in gesprek gaan met de SPLYR en eventueel vervolgstappen nemen.




Waarom wordt mij gevraagd een beoordeling te plaatsen?


Als afnemer zullen wij jou vragen om een beoordeling te schrijven nadat een dienst is afgerond door een SPLYR. Met het schrijven van een beoordeling zal jij toekomstige afnemers helpen met het kiezen van een SPLYR. Tevens draagt je met het schrijven van een beoordeling bij aan het verbeteren van de kwaliteit van de geleverde dienst door de SPLYR. SPLYRS zijn afhankelijk van positieve beoordelingen om zo hun positie in de applicatie op te bouwen en jouw beoordeling zal daar een grote bijdrage aan leveren.




Waarom is mijn beoordeling verwijderd?


Een beoordeling moet voldoen aan de gestelde eisen zoals overeengekomen in de Algemene Voorwaarden. Indien een beoordeling niet voldoet aan de hiervoor genoemde eisen (bijvoorbeeld aanstootgevende teksten), kan SPLY de beoordeling verwijderen en mogelijke vervolgstappen ondernemen zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden.




Biedt SPLY garantie voor de uitgevoerde diensten?


SPLY heeft enkel de rol van faciliteerder voor de afnemer en SPLYR en biedt geen garantie aan. Zie tevens de algemene voorwaarde voor een uitgebreidere toelichting op dit punt. Het doel van het platform is om de afnemer en SPLYR samen te brengen voor een dienst.




Wat gebeurt er met mijn privégegevens


Op het moment dat jij een account aanmaakt zullen wij jou vragen om enkele Persoonsgegevens op te nemen voor bijvoorbeeld verificaties. Voor de gegevensbewaring en dergelijke verwijzen wij jou graag naar de Privacyverklaring van SPLY. Indien u niet meer wenst gebruik te maken van de diensten aangeboden door SPLY, zullen wij jouw gegevens verwijderen uit ons systeem.




De SPLYR voor mijn deur is niet de SPLYR die ik heb aangevraagd, wat moet ik doen?


In dit geval adviseren wij jou om de deur niet te openen en direct contact met ons op te zoeken via Whatsapp.




Kan de SPLYR de dienst starten voordat de SPLYR aanwezig is op locatie?


Nee die niet mogelijk, de SPLYR heeft jouw OTP code nodig die verschijnt op jouw scherm.





Ik heb een andere vraag! Contact

SPLY

Contacteer ons op:

Whatsapp ons bij vragen

Navigeer

© Copyright SPLY 2020

KvK: 78426138

Volg ons op

  • Volg SPLY op Facebook
  • Connect met SPLY Linkedin
  • Volg ons op @SPLYNetherlands op Instagram

of download nu

BTW: NL861389797B01